سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محسن یگانه
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 10251





♫PlaySong♫


نویسندگان
سمیرا (0)

آرشیو وبلاگ
بهمن 91


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 7:0 عصر :: نویسنده : محسن یگانه

تنهایی
همونلحظه همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد
درست وقتی که میرفتی دلم شوره تورو میزد
همون وقت که تو رو داشتم یهو از دست میدادم
از اون شب به خودم هر شبچقدر لعنت فرستادم
چه کاری بود که من کردم تو رو سوزوندم از ریشه
این آتیشهمون روزه که دامن گیر من میشه
رفتی که تنها بمونم با خودم هیزمه آتیش تنهاییشدم
باعث اون همه تنهایی منم عاقبت باید که تنها میشدم
رفتی که تنها بمونم باخودم هیزمه آتیش تنهایی شدم
باعث اون همه تنهایی منم عاقبت باید که تنهامیشدم
توی این خونه ی متروک دلم جون میده و میمیره
شباشم بی ستارستو غروباشمنفس گیره
به تو بد کردمو الان ببین عاقبتم اینه
که تنهامو دله تنگم دیگه ساکتنمیشینه
به تو بد کردم اون روزا که عشقت رو نفهمیدم
که هر کاری باهات کردمدارم تاوانشو میدم
رفتی که تنها بمونم با خودم هیزمه آتیش تنهایی شدم
باعثاون همه تنهایی منم عاقبت باید که تنهامیشدم




موضوع مطلب :

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید