سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محسن یگانه
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 10260





♫PlaySong♫


نویسندگان
سمیرا (0)

آرشیو وبلاگ
بهمن 91


جمعه 91 اسفند 11 :: 12:44 عصر :: نویسنده : محسن یگانه

خستگی محسن یگانه از آلبوم جدید و حاشیه هایش - Bartarinha.IR | برترین ها

از آهنگ های بنیامین کدامیک را بیشتر دوست داری؟

بنیامین چند تراک مگاهیت دارد، مثل «دنیا دیگه مث تو نداره». «لکنت» هم آهنگ خوبی بود که با ایده ای نو ارائه شد و با ایده های نو همراه بود.

به نظر می رسد هر دو نفر شما، خیلی پخته تر و بزرگتر شده اید. تو خودت این احساس را داری؟

ببین ما هنرمندیم و یک وقت هایی حرف هایی می زنیم که شاید در خلوت به آن حرف ها عمل نکنیم. به نظرم بهتر است ظاهر و باطن را از هم اینقدر جدا ندانیم؛ فکر می کنم این مشکل خیلی هاست! بهتر است همه کسانی که می خوانیم، فارغ از شعار، در شرایطی که هیچکس از موسیقی پشتیبانی نمی کند، پشت یکدیگر بایستیم و از هم حمایت کنیم. باید بدانید که این موضوع کار راحتی نیست. من حداقل خودم در این مسیر دارم سعی ام را می کنم تا اختلافات از بین برود و فضای موسیقی آرام شود، مثلا از عذرخواهی همین چندوقت پیش من از بنیامین جلوی هزاران نفر و اینکه لطف کرد و فراموش کرد، گرفته تا همین حس حمایتی که نسبت به تمامی افرادی که برای این روزهای موسیقی دارند زحمت می کشند، همه و همه در همین راستاست. من تلاش کردم تا اختلافات را کنار بگذاریم. چرا؟ چون قرار نیست با این اختلافات تا ته خط برویم. ماجرای اختلاف من و بنیامین هم از یک مصاحبه بنیامین شروع شد که به اشتباهات من ختم شد، ولی تمام این اتفاقات فراموش شده است. همین ها باعث می شود حواشی کمتر شود و همه ما روی کارهایمان تمرکز کنیم و اثر خوب خلق کنیم که مطمئنا موفقیتش روی آلبوم های همدیگر هم اثرگذار است.

حالا که داریم از فضای آرام و بدون حاشیه حرف می زنیم، می دانی دلم برای چه تنگ شده؟

برای چه؟

بیشتر از هر چیز دیگری این روزها دلم برای یک مسافرت بی حاشیه و موبایل خاموش تنگ شده است. بروم به یک جایی که یک ماه فقط استراحت کنم و به هیچ چیزی فکر نکنم. فقط بخوابم. خواب، خواب، خواب.

ماجرای الهه نازی که با هم خواندید، چه بود؟

من در کنسرت بنیامین بودم، او داشت می خواند و به الهه ناز رسید. یک دفعه میکروفون را به سمت من گرفت. گفتم خدایا الان من باید چه کار کنم؟ (می خندد) همانجا روی صندلی شروع کردم به خواندن و رفتم بالای سن. با خودم گفتم حالا اگر من حفظ نبودم چه می شد؟ مثل فراموش کردن ترانه های خودم در کنسرت هایم، اما رفتم و خواندیم و خیلی هم استقبال شد. کار باحالی کرد و مردم هم خیلی دوست داشتند.

از کنسرت هایت تا آخر سال چه خبر؟

برنامه های مختلفی داریم. به هرحال فعلا همه وقت و انرژی من روی این آلبوم است. بعد از آن برنامه ریزی دقیقی درباره کنسرت انجام می دهیم.

در کنسرت هایت هم قرار است مثل آلبومت که می گویی کارهای عجیب و غریب کرده ای، اتفاقات عجیب و غریب بیفتد؟

صد در صد. به هرحال دیگر زمان این نیست که بروی روی استیج و بخوانی و پایین بیایی. برنامه های مختلفی داریم و ایده هایی که امیدوارم با استقبال روبه رو شود.

در کنسـرت و به اصطلاح استیج داری، کدام خواننده را قبول داری؟

اجازه بدهید در این مورد نظر ندهم، ولی این را بگویم که اگر صندلی های کنسرت کسی خالی می ماند، خیلی ربطی به تبلیغات و… ندارد. درست است که اطلاع رسانی درست، تبلیغات و… در پر شدن سالن های کنسرت مهمند، ولی این را باید بدانیم که اگر صندلی ها خالی ماند، دنبال مشکلی در خودمان باشیم نه در ماجراهای بیرونی. این را در مورد خودم هم می گویم. اگر از کنسرت من استقبال نشود و صندلی خالی بماند (البته خدا را شکر تا حالا این اتفاق نیفتاده) حتما کار من در جایی ایراد داشته است.

تو سابقه بیماری قلبی داری، باتوجه به اینکه اینقدر سرت شلوغ است و این روزها کار می کنی، با مشکل جسمی مواجه نشدی؟ اصلا جریان این بیماری قلبی تو چیست؟

به نظرم بعد از این آلبوم باید بروم و خودم را از نو بسازم (خنده). مشکل قلبی من، یک مشکل مادرزادی بوده؛ من را اذیت می کرد، ولی خیلی آن را جدی نمی گرفتم تا 5 سال پیش که دیگر واقعا غیرقابل تحمل بود. ضربان قلب من به 285 بار در دقیقه می رسید و شاید از این بابت رکورد دست نیافتنی تری نسبت به موسیقی ام دارم! این واقعا وحشتناک بود. شاید غیرقابل باور باشد، ولی متاسفانه عین واقعیت بود. این شد که عمل جراحی کردم.

یعنی الان مشکلت حل شده؟ فشار کاری برایت مشکل ایجاد نمی کند؟

نه، ولی مرتفع شده. به هرحال استرس و هیجان زیاد برای من خوب نیست و در دوره های مشخص باید چکاب قلبی بشوم، البته اگر فرصت کنم. این روزها هم که مدام کار می کنم. کار زیاد، مشکلی ایجاد نمی کند، ولی استرس آزاردهنده است و مناسب حالم نیست.

چه شد وارد دنیای تأهل شدی؟

کلا ازدواج موفق، خیلی خوب است. مگر چندبار ممکن است برای یک آدم پیش بیاید که کسی را کاملا سازگار با خودش پیدا کند؟ من معتقدم ممکن است یکبار چنین موقعیتی برایت پیش بیاید. من یک درصد هم ریسک نکردم و وقتی کسی را دیدم که من را می فهمید و با هم سازگار بودیم، ازدواج کردم.

بعد از ازدواجـت تغییری هم کرده ای؟

خیلی صبورتر شدم (می خندد). به هرحال تحمل کردن زن ها، تمرین خوبی برای صبورتر شدن است (می خندد). مسئولیت یک زندگی با توست و یاد می گیری که هیجانی تصمیم نگیری. به طور کل منعطف تر و باحوصله تر شده ام. به علاوه اینکه زندگی ام، نظم و ترتیب بیشتری گرفت.

همسرت از این شرایط زندگی تو مخصوصا این روزها اذیت نمی شود؟

واقعا همین امروز دلم برای این بنده خدا سوخت که اینقدر من را تحمل می کند. امروز واقعا خودم، نمی توانستم خودم را تحمل کنم و به این فکر می کردم که اطرافیانم چطور من را تحمل می کنند! شما وقتی یک جا نشسته اید و از کسی که کنارتان قرار دارد، خوشتان نمی آید، بلند می شوید و می روید، اما زمانی که نشسته اید و از خودتان بدتان می آید، چه کار می کنید؟ (خنده) نمی توانید که خودتان را رها کنید و بروید. این آلبوم اگر با موفقیت همراه باشد محسن یگانه کاری کرده که خیلی ها باورش نمی کنند و اگر این اتفاق بیفتد، تمام سختی ها و عوارض تلاش های این چند سال، قابل هضم خواهد بود و همسرم هم همه این روزهای بد مرا فراموش خواهد کرد.

این وسواسی که روی کارهایت داری، روی ظاهرت هم داری؟ مثلا لباس، مدل مو و…؟

من همیشه در لباس پوشیدن همینم. همیشه هم می گویم که در لباس، آدم مودی هستم نه مدی. خیلی اهل مد نیستم؛ برایم مهم نیست چه چیزی مد است، برایم مهم این است که با چه چیزی راحت باشم. هرازگاهی هم به یک چیزی گیر می دهم (می خندد)، مثلا به یک کفش گیر می دهم. اگر 10 جفت از بهترین کفش های دنیا را هم جلویم بگذارند، باز هم همانی را انتخاب می کنم که مدتی است آن را می پوشم و با آن راحتم. کلا در مورد لباس پوشیدن به مود و حالم نگاه می کنم، ولی به طور کل اسپرت پوشم و خیلی نمی توانم رسمی باشم، ولی خب بعضی وقت ها کت و شلوار هم می پوشم.

در مورد مدل موهایت چطور؟ عوض می کنی؟

نه. مدل موهایم همیشه همینطور بوده. من همیشه موهایم را خودم کوتاه می کنم و خودم درستش می کنم (می خندد).

در کنسرت های تو بازیگران هم زیاد می آیند؟

بله. دوستان بازیگرم را دعوت می کنم و لطف می کنند می آیند و من هم خیلی خوشحال می شوم.

دوستانت در حوزه سینما چه کسانی هستند؟

من دوستانی دارم که هم جدی اند و هم کارهای جدی در طنز انجام می دهند (می خندد). هادی کاظمی، جواد عزتی، محمدرضا هدایتی، پژمان بازغی که با همه شان دوست هستم.

کارهایشان را هم دنبال می کنی؟

بله؛ این چند وقتی که مدام مشغول تولید آلبوم بودم، همه سری های جدید «قهوه تلخ» را خریده ام و کنار گذاشته ام تا سر فرصت ببینم.

طرفدار چه تیمی هستی؟

همه می دانند که من پرسپولیسی ام، ولی مدت هاست فوتبال ندیده ام؛ باورتان می شود؟ هرگز یادم نخواهد رفت که فوتبال های جام ملت های اروپا را از رادیو دنبال می کردم. اینقدر فرصت نداشتم که به موقع پای تلویزیون بنشینم.

اصولا بلیت های کنسرت هایت زود به فروش می رسد. در دعوت کردن از هنرمندان به مشکل نمی خوری؟

رابطه من با جامعه هنری خصوصا بقیه حوزه ها غیر از موسیقی، خیلی زیاد نیست؛ دایره محدودی است. با همه دوستم ولی تعداد کمی هستند که با آنها رفاقت داشته باشیم. دوستان من بیشتر آدم های عادی هستند. من خودم هم یک آدم عادی ام. عادی عادی عادی؛ مثل بقیه. مگر غیر ازاین است؟

پیشنهاد بازی هم داشته ای؟

بله؛ چند سال پیش، ولی اگر موافقت می کردم، تصمیم اشتباهی گرفته بودم. در ابتدا، کار من موسیقی است.




موضوع مطلب :

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید